Nem kaptam visszaigazoló Emailt a regisztrációmról. Mit tegyek?

Amennyiben a dohányboltban történt regisztrációt követően néhány óra elteltével sem érkezik meg a megerősítő email, kérlek kövesed ezeket a lépéseket.

Ellenőrizd az email fiókod spam mappáját, előfordulhat, hogy ide került a levél.

Ha itt sem találod a levelet kérlek lépj kapcsolatba a PloomCare ügyfélszolgálattal a www.ploom.hu weboldalon vagy 06 30 980 036-os telefonszámon.

Ahhoz, hogy a problémát hatékonyan tudják megoldani a munkatársunknak a következő adatokra lesz szüksége tőled:

 

  • Neved
  • Email címed és telefonszámod
  • A készüléked 12 jegyű azonosítószáma (ez a doboz alján található)
  • A vásárlás dátuma

 

Törekszünk a gyors és hatékony ügyintézésre, de a folyamat összetettsége miatt az ügyintézés akár 1-2 hetet is igénybe vehet.

Köszönjük megértésedet és türelmedet!

Az oldal azoknak a felnőtt (18+ éves) dohányzóknak szól, akik továbbra is folytatnák a dohányzást vagy más nikotintartalmú termékek fogyasztását. A Ploom termékek nem segítik a dohányzás abbahagyását, és mint minden dohánytermék, nem kockázatmentesek.
További információkért tekintse meg ezt az Adatkezelési Tájékoztatót.

Elmúltál már 18 éves?

Legalább 18 évesnek kell lenned a folytatáshoz!

Kérjük, add meg születési dátumodat!

Kérjük, add meg a helyes dátumot
Megerősítés