A Ploom X Advanced-em nem tölt. Mit tegyek?

Több oka is lehet, hogy a Ploom X Advanced-ed akkumulátora miért nem tölt.

1.  Lehet, hogy az USB-kábel nem csatlakozik megfelelően. Ellenőrizd, hogy minden jól van-e bedugva!

2. Lehet, hogy az USB-kábel hibás. Próbálkozz egy másik USB-kábellel és konnektorral. Mi a hivatalos Ploom X USB-kábelt javasoljuk.

3. Indítsd újra a Ploom X Advanced-et! Ehhez távolítsd el az előlapot. Ha nem egyértelmű, hogy mit kell tenned, nézd meg ezt a videót.

4. Ha a problémát az újraindítás sem oldotta meg, lépj kapcsolatba a Ploom Care ügyfélszolgálattal a 06 80 980 036-as telefonszámon, vagy az online űrlap  segítségével.

Videó megtekintése
Az oldal azoknak a felnőtt (18+ éves) dohányzóknak szól, akik továbbra is folytatnák a dohányzást vagy más nikotintartalmú termékek fogyasztását. A Ploom termékek nem segítik a dohányzás abbahagyását, és mint minden dohánytermék, nem kockázatmentesek.
További információkért tekintse meg ezt az Adatkezelési Tájékoztatót.

Elmúltál már 18 éves?

Legalább 18 évesnek kell lenned a folytatáshoz!

Kérjük, add meg születési dátumodat!

Kérjük, add meg a helyes dátumot
Megerősítés