Több oka is lehet, hogy a Ploom X Advanced-ed akkumulátora miért nem tölt.
1. Lehet, hogy az USB-kábel nem csatlakozik megfelelően. Ellenőrizd, hogy minden jól van-e bedugva!
2. Lehet, hogy az USB-kábel hibás. Próbálkozz egy másik USB-kábellel és konnektorral. Mi a hivatalos Ploom X USB-kábelt javasoljuk.
3. Indítsd újra a Ploom X Advanced-et! Ehhez távolítsd el az előlapot. Ha nem egyértelmű, hogy mit kell tenned, nézd meg ezt a videót.
4. Ha a problémát az újraindítás sem oldotta meg, lépj kapcsolatba a Ploom Care ügyfélszolgálattal a 06 80 980 036-as telefonszámon, vagy az online űrlap segítségével.
Írd meg nekünk véleményedet, hogy tovább javíthassuk a Ploomtól kapott tartalmat.
Lépj kapcsolatba velünkLegalább 18 évesnek kell lenned a folytatáshoz!
Kérjük, add meg születési dátumodat!