A készülékem rossz email címre lett regisztrálva. Mit tegyek?

Abban az esetben, ha regisztráció során rossz email cím lett megadva, az készüléked jelenleg ehhez az email címhez van hozzárendelve. Ahhoz, hogy a készülék, újra regisztrálhatóvá váljon, először le kell választani a rossz email címről.

A leválasztási folyamat elindításához kérjük lépj kapcsoltba a PloomCare ügyfélszolgálattal a www.ploom.hu weboldalon vagy 06 30 980 036-os telefonszámon.

A kérelem elindításához munkatársunknak a következő információkra lesz szüksége tőled:

 

  • Neved
  • Az email cím, amihez regisztrálni szeretnéd a készüléket
  • Ammenyiben tudod, kérjük add meg a hibás email címet is, amihez hozzá van rendelve a készülék
  • A készüléke 12 jegyű azonosítószáma (ez a doboz alján található)
  • Telefonszámod
  • A vásárlás dátuma

 

A folyamat elindításáról visszaigazolást kapsz majd munkatársinktól, és annak lezárultával, pedig kapcsolatba lépnek majd veled.

Törekszünk a gyors és hatékony ügyintézésre, de a folyamat összetettsége miatt az ügyintézés akár 1-2 hetet is igénybe vehet.

Köszönjük megértésedet és türelmedet!

Az oldal azoknak a felnőtt (18+ éves) dohányzóknak szól, akik továbbra is folytatnák a dohányzást vagy más nikotintartalmú termékek fogyasztását. A Ploom termékek nem segítik a dohányzás abbahagyását, és mint minden dohánytermék, nem kockázatmentesek.
További információkért tekintse meg ezt az Adatkezelési Tájékoztatót.

Elmúltál már 18 éves?

Legalább 18 évesnek kell lenned a folytatáshoz!

Kérjük, add meg születési dátumodat!

Kérjük, add meg a helyes dátumot
Megerősítés