Néhány tipp, hogy mit tehetsz, ha a Ploom-készüléked nem működik rendesen:
1. Mindenekelőtt ellenőrizd az akku töltöttségét. Ha alacsony, csatlakoztasd a készüléket a töltőre.
2. Indítsd újra a Ploom X Advanced-et. Ehhez zárd be a fedelet, majd távolítsd el az előlapot. A kis gombot tartsd lenyomva egy vékony, tompa tárggyal addig, amíg a készülék rezegni nem kezd, majd helyezd vissza az előlapot. Ha nem egyértelmű, hogy mit kell tenned, nézd meg ezt a videót.
3. Ha a problémát az újraindítás sem oldotta meg, lépj kapcsolatba A Ploom Care ügyfélszolgálattal a 06 80 980 036-as telefonszámon, vagy az online űrlap segítségével.
Írd meg nekünk véleményedet, hogy tovább javíthassuk a Ploomtól kapott tartalmat.
Lépj kapcsolatba velünkLegalább 18 évesnek kell lenned a folytatáshoz!
Kérjük, add meg születési dátumodat!